13 november een nieuw jaar , een nieuw hoofdstuk !

Hallo iedereen , 
T is al een tijdje geleden dat ik nog iets heb geschreven , t leek mij de moment om nog is een update te geven 🙂 

We zijn 2 maand en 13 dagen verder en er is heel wat gebeurd ondertussen … Nog steeds herondek ik mezelf en de éne dag gaat mij dat wa beter af dan de andere … Confronterend steeds weer opnieuw om te ontdekken dat ik serieus wa straffer op mijn benen moet beginnen staan! 

Hoe ga ik met dingen om zonder er mijzelf kapot aan te maken ? Elke dag probeer ik mijn woorden te wikken en te wegen zodat ik en andere mensen er een goed gevoel bij hebben …. Dingen doen waar je zelf zin in hebt ,toelaten om graag gezien te worden , de draad weer herpakken ,… De genezing van een depressie loopt soms moeizaam maar elke dag probeer ik mezelf op te krikken met de gedachte ” goed bezig ” te zijn ! 

Altijd zullen er mensen zijn die je goed humeur willen verpesten, maar sinds mijn opname reageer ik heel anders op deze situaties … 

Je hele leven lang leg je contacten , maak je vrienden , … Maar niemand is verplicht aan eeuwige binding . Vroeger kon ik moeilijk om met verlies , vandaag leg ik er mij bij neer dat het in het leven een komen en gaan is ! Sinds mijn opname had ik besloten om afstand te nemen , mss voor altijd ik weet het niet . 

In ieder geval doet het mij deugd om opnieuw te kunnen beginnen . De mensen met wie ik jarenlang mee optrok zijn gereduceerd naar een handvol . Bizar soms hoe betekenissen niets meer betekenen . Hoe snel je uit elkaar vloeit alsof je elkaar niet meer kent … Melig mss maar het doet mij beseffen dat we uiteindelijk allemaal geleefd worden . Als je nie meer meedoet met de sociale media en niet meer van je laat horen wordt je vergeten … Daarom dat het belangerijk is om met jezelf en je situatie waar je inzit gelukkig te zijn ! 

Vandaag is het mijn verjaardag ( niets bijzonders voor mij ) echt vieren doe ik niet , ik ga samen zijn met de mensen die ik graag zie en dat is het belangrijkste 

X

4 thoughts on “13 november een nieuw jaar , een nieuw hoofdstuk !

  1. Gelukkige verjaardag en geniet op je eigen manier van deze dag, bezonder of niet het is een dagje al alle andere.
    In je tekst staat gewoon heel het leven geschreven. Niet alleen van jezelf maar van heel veel mensen. Juist durf jij het uitspreken of beschrijven dat niets blijvend is, en deze die blijven echte ware vrienden zijn.
    Op zo een moment blijf jezelf en ben jezelf. Dat is het mooiste uit je tekst dat je nu aan jezelf denkt. Niet aan sociale media of andere dingen. Maar aan jezelf.

    Aum Shanthi

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

