Welles/nietes etc. etc.

ik kom net van de prof in gent en hij heeft mijn progressieve tewerstelling van de baan geveegd , nog veel te vroeg !  Nog 4 maand bij en een hoop testen te ondergaan , psychologisch/fysiek , binnenstebuiten gekeerd worden zal de komende maanden weer aan de orde zijn … Pfff , en dit allemaal om te blijven bewijzen dat ik het echt wel niet tussn mijn oren zit ! 

Blijkbaar is het toch wel iets ernstiger dan dat ik het in mijn hoofd inbeeld , nu heb ik weer een hele weg te gaan en ik ga verdomd goed in mijn schoenen moeten staan om,vol te houden . Bizar soms hoe mensen die hetzelfde zijn opgeleid zó kunnen verschillen van werkwijze en aanpak . Wat moet je op den duur zelf nog geloven ? Ik heb zelfs al diagnoses gehad die totaal niet aanwezig waren , hoe wordt daar op toegekeken ? Het is constand een welles nietes spelletje tussen dokters/mutualiteiten/werkgevers/arbeidsgeneesheren ,… Euhm… Wordt dan de hoofdzaak niet een klein beetje verdrongen ???? Nl. De patient zelf en zijn/haar kans op een snelle genezing ? 

Ondertussen ben ik al een jaar bezig en met de vooruitzichten die ik nu heb ( reeds gemaakte onderzoeken zijn vandaag ingepland en kunnen ten vroegste in december doorgaan) gaat het minimum een jaar terug in beslag nemen eer ik eindelijk een nieuwe conclusie ga hebben ,van een prof en zijn ganse medische staf , waar niet meer van af te wijken valt ! Dan zullen we 2jaar verder zijn … 2 jaar dat god-weet-wat-ik-heb nog eens goed mijn lichaam verder kan laten aftakelen . 

Gezien de paardemolen van de laatste tijd zijn mijn kleuren redelijk zwart/wit geworden en ben ik enorm wantrouwig aan het worden naar mijn lichaam toe . Ik blijf altijd in het achterhoofd houden dat nog niet elke vezel in mijn lichaam onder de loep is genomen en. Dat er nog steeds andere afwijkingen/ziektes kunnen uitkomen … Dan is 2 jaar lang , ’t fret ook gewoon alle positiviteit die ik had uit mijn lijf !

Ik weet nu ff niet hoe ik alles ga moeten aanpakken , ik ga samen met mijn dochter en mijn man de zomervakantie inzetten en een weekje niet proberen tobben … Efkes een weekje zondigen en daarna vliegen we erin , ik móet bewijzen dat ik beter en sterker kan worden ! 

X

4 thoughts on “Welles/nietes etc. etc.

  1. Hey meid, de moed er in houden, hé. Ik heb het ook allemaal meegemaakt. Het is lastig, maar maak je er niet te druk over. (Wie zegt het ). Ik ben vandaag ook overvallen door de heer Fibro. Met keelpijn, griepgevoel en urineweginfectie en het daarbijhorende rushen van watertap naar kamer en terug.
    Dinsdag ben ik buiten mijn grenzen gegaan. Dat heb je dan als je je wat beter voelt.
    Maar geniet nu nog maar eerst een weekje en probeer je stress wat kwijt te geraken.
    Veel liefs voor jullie en een dikke knuffel !

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

