Trying to get back on a track …

drastisch maar o zo noodzakelijk ! Tijd om open kaart te spelen en alles op tafel te leggen ! 

In december had ik al een zelfmoordpoging achter de rug , nu ( augustus ) is de situatie alleen maar geëscaleerd . 

Fysisch maar vooral psychisch …. Ik kan niet meer mee . Beloftes maken keer op keer om dan er weer op terug te komen . Ruzies door onbegrip . En vooral blijven staan en niet vooruit geraken , dat doet pijn ! Daarvoor moet je een steunpilaar hebben en als die niet meewerkt ben je niks meer …

Een jaar lang heb ik tal van onderzoeken gedaan , pijn geleden en dikwijls in het drijfzand blijven steken . Dokters horen te weten wat het beste voor je is ! Thuisanalysaties van mijn partner konden er echt niet meer bij , ook al was de bedoeling goed de aanpak was o zo verkeerd .

Mensen vatten het niet wat er in ons hoofd en lichaam allemaal gebeurd , t is een soort van rouwproces voor de rest van je leven . En nee compassie wekken is het allerlaatste wat ik wil , begrip is het enige wat ik vroeg ….

Vorige week was alles blanco voor mij , ik kon niet meer denken , eten , niks meer . Dus heb ik beslist mij te laten opnemen om terug mijn eigen zelf te vinden . Met veel schrik in het hart want ik weet tot op de dag van vandaag nog steeds niet hoe ik er ga uitkomen . 

Nu pas besef ik ook wat ik allemaal gemist heb door steeds in dienst van te staan …. En ik besef ook dat ik mijn vrienden nodig heb maar zover ben ik nog niet . Ergens hoop ik dat ze mij allemaal graag zien , en daarmee bedoel ik niet op facebook maar in real life . Ergens is dat een utopie zo te denken want iedereen gaat verder met zijn leven , alleen dat van mij is blijven stilstaan …

Ik hoop dat de situatie snel een positieve kant opgaat en dat ik ergens toch op een paar mensen kan blijven rekenen , k zal het nodig hebben als ik hier buiten kom ! 

Ik zit hier nu 3 dagen en vandaag komt mijn dochter terug van 10 dagen kamp . Binnen een half uurtje mag ik ze zien , eindelijk ! Ik ben al een hele dag een emotionele brok , dokters moeten de toestemming geven zodat ik haar kan zien … Goddank mag het , ik kijk er enorm naar uit om haar straks in mijn armen te nemen maar ben tegelijk ook super bang over hoe het met ons 2 verder moet maar dat zijn zorgen voor later ….

One thought on “Trying to get back on a track …

Geef een reactie

