Of road …

een tijdje geleden dat ik nog is geblogd heb , k weet het maar k heb dan ook heel,wat te verwerken ….

Ondertussen is er weer heel wat tijd voorbij gegaan sinds mijn laatste dokters bezoek . Conclusie van hem : hij gaat mijn dossier samen met zijn team onder handen nemen , gezien (weeral ) de overbevolking van de wachttijden gaat mijn eerste onderzoek door in november . Een psychologisch onderzoek …

In december wordt ik nog maar eens gekweld met een dag/ nacht slaapkliniek . En daarna zien we weer verder . 

Normaal gezien wordt ik in oktober ‘ invalide ‘ verklaard . Ben echt wel eens benieuwd hoe mijn financiele toestand er tegen dan gaat uitzien .

Uitzichten heb ik momenteel niet , en daar wil ik ook niet aan denken . Rust … Is het enige dat ik nu nodig heb ! Rust en zelfbesef … 

Sinds een week heb ik voor mezelf een beslissing genomen dat mijn leven drastisch gaat veranderen ! 

Ik heb beslist alles te laten voor wat het is en mij niet meer in een hoekje te laten duwen . Pas op ik heb een super vriendenkring enzo daar niet van maar mijn thuisssituatie was voor mij ondragelijk geworden … 

Het is waar wat ze zeggen , samen leven met een chronisch iemand vergt veel doorzetting , empatisch vermogen en zorg …. Dit is blijkbaar niet voor iedereen weggelegd , en ik neem.het ook niemand kwalijk want het is geen evidentie ! 

Het gevoel van leegte had ik al maar dat het nog erger kon dat wist ik niet ! Nooit gedacht dat een mens emotioneel zo kon blokkeren … Geen enkel verwijt , geen enkel negatief gevoel kon er nog bij ( ik denk dat ik in naam van elke chronische patient mag spreken )  ik ben op …

Geef een reactie

