Kut met ongelofelijk veel peren

Weer eens net geconfronteerd geraakt met mezelf … Gisteren naar de fysio geweest , voor de rest niet echt zware inspanningen gedaan . ‘S avonds een gezellige avond gehad met de vriendjes en om half 10 gaan slapen !

Deze morgen wakker geschoten om half 12 , fieuw … Véél te laat (aangezien ik volgens de planning max 8h slaap mag nemen volgens de planning) gevolg : heel mijn lijf doet pijn en t zal weer een hele dag ijlen worden . Ruim het dubbel te laat met de medicatie  zorgt ervoor dat ik ff trug naar af ben . Wat ben ik boos op mezelf !

T is moeilijk om de ‘planning ‘als routine een plekje te geven . Moeilijk te aanvaarden dat mijn leven vanaf nu op schema’s gaat draaien . T zal toch moeten en ik ga harder moeten werken , veel harder ! Mijn omgeving gaat moeten meehelpen vrees ik en ook aanvaarden dat het nu zo móet . Willen of niet , anders gaan we knopen moeten hakken …

Ik hoop dat mijn dag binnen een paar uur zonder bibberen kan doorgaan , mijn lichaam heeft zijn punt gemaakt !

Ik hoop ook binnenkort een positievere blog te kunnen neerschrijven maar nu zit ik in een aanpassingsfase en daar móet ik door dus zie ik alles wat grijzer 😦

 

 

Geef een reactie

