Guess what ?????!

nog 6 dagen profiteren van de zon op mijn smoel en dan back to reality …  Allé ja , als alles goed komt natuurlijk … T is ondertussen 2 weken geleden dat ik “de goedkeuring ” heb gekregen om te gaan werken , gisteren kreeg ik dan telefoon van mijn werk om te vragen waar mijn bevestigingspapier bleef ?? 

Ik reken dus teveel op de goodwill van een ander denk ik … Ik ging ervan uit (lijkt mij ook het meest logische ) dat alles nu in orde was en de mutualiteit mijn werk hiervan op de hoogte ging brengen, NIET DUS !  Zonder dat iemand mij had geïnformeerd moest ik dus weten dat ik nog een bevestigingspapier moet ontvangen . Dus ik weer naar de mutuel gebeld om daar weer 10 min op wacht gezet te worden . Bleek dat mijn dossier nog niet was behandeld ! Allé jong , zijn ze nu met mijnvoeten aant spelen ofwa ?!?!   Als het mondeling akkord gegeven is waarom duurt het dan godverdomme nog eens 2 weken of langer eer de papieren versie op punt staat ????  T is dat mijn werk eeuwig geduld gaat hebben hé … Kakkers , soms denk ik echt dat ze mij moeten hebben , ik denk dak nu alles ver gehad heb 😡

We zullen zien of alles nog gaat rond geraken tegen woensdag , anders vrees ik dat heel de papiermolen weer eens opnieuw gaat beginnen ! Dat externe partijen nog niet aan elkaar gelinkt zijn daar was ik al uit maar als ze intern mekaar nog niet deftig kunnen opvolgen , k ben al genoeg op wacht gezet geweest ! De steeds wederkerende laxheid van sommige bedienden komt echt wel stillaan mijn strot uit , ons leven gaat wel voort hé maar we worden constand geblokkeerd . 

Wordt vervolgd … 

Geef een reactie

