today is a good day !

Fijn , de aandacht op mijn blog begint te groeien … Dat doet me beseffen dat dit toch wel een gevoelig onderwerp is waarin mensen zich erkennen , ik hoop ten zeerste dat mijn verhaal dan ook gewaardeerd en massaal gedeeld  zal worden !

Ik wil zeker niet al té opdringerig overkomen in deze blog , maar ik wil wel een duidelijke boodschap overbrengen ! Ik wil meer dan een hart onder de riem steken voor alle mensen die ongewild en ongepland stilaan de armoede worden ingeduwd omdat ze één of andere chronische ziekte hebben .

Ik wil een sociaal vangnet voor ons zodat we ook een normaal leven kunnen leiden zonder afstoting of hoekjes geduw .

Ik wil een realistische regeling van compensatie vb , verplicht part-time moeten gaan werken , maar wel part-time kunnen stempelen omdat we deels werkloos zijn door ziekte …

Ik wil een ombudsdienst voor chronische patiënten spreekt voor zich , ook alleenstaande ouderen of mensen die er alleen voor staan weten dikwijls niet naartoe en lopen heel wat inkomens mis

Ik wil erkenning van (on)bekende chronische ziekten 

Ik wil dat er campagnes komen waarin de kinderen en directe omgeving kan leren omgaan met een chronische ouder

’t zijn misschien allemaal schoon dromen , maar als we allemaal eens goed rondom kijken zien we zeker iemand in onze omgeving stillaan verdorren aan een zogenoemde welvaartsziekte …

Dit is mijn bedoeling van mijn blog , samen met mijn petitie én deze blog reken ik op jullie ! spread the word , ik hoop samen mijn doel te bereiken

SignShare&Care

https://petitie.be/petitie/erkenning-van-onbekende-chronische-ziekten

alvast ben dikke merci voor de positieve aandacht ! eindelijk weer is wat adrenaline door mijn lijf 🙂

x lins

One thought on “today is a good day !

  1. ik ben heel fier op je dat je dit doet! Echt top!! Er moet idd dringend gehoor naar komen en een shift van sommige te grote vangnetten naar deze waar t vangnet ver zoek is en heel noodzakelijk!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

