Blogger support gezocht !!!! 

Morgen ist zover ! D-day ! Morgen gaat er iemand mijn of nog meer in het slijk duwen of toch terug mijn hoofd er ff uit te trekken … De arbeidsgeneesheer van de mutuel gaat beslissen hoe mijn toekomst eruit gaat zien …

Slapeloze nachten , migraine , spierpijnen , … Ze steken weer allemaal de kop op … Stress noemen ze dat ! 

Ondertussen al 2 maand zonder inkomen dus ik hoop ten zeerste dat meneer een goede beslissing neemt en dat ik slim genoeg ben mijn frustraties in te houden . Anders weet ik het echt niet meer , dan geraak ik in een situatie waar ik niet direct meer ga uitgeraken …fingers crossed !!!!!

De komende weken ga ik mijn frustratie de vrije loop en heb ik beslist ALLE mogelijke middelen in te schakelen om mijn blog en mijn petitie in het grote publiek te krijgen , laten we elkaar is steunen we hebben ons nodig ! 

Hoe ik het ga aanpakken ? De ideeën borrelen , nu juist nog tot bij de juiste mensen geraken . 

Dus , mss een oproepje ? Als er mensen mijn verhaal kunnen doorspelen aan media mensen , graag ! Kennen jullie iemand met een chronische ziekte laat ze dan weten van mijn blog … En verder …

Degenen die “iets zien “in mijn verhaal gelieve zoveel mogelijk te delen en de petitie te tekenen . 

Nederland kon met soortsgelijk verzoek 100.000 handtekeningen verzamelen , mss iets te hoog gegrepen voor ons klein belgenlandje maar ik hoop toch aanzienlijk wat pootjes op mijn petitieblad te hebben . 

Binnen een klein maandje ga ik via mijn blog een oproep doen aan alle chronische patiënten (info volgt nog ) . Mijn bedoeling is groot en moet en zal effect hebben , ik ben al vré goed bezig , al zeg ik het zelf …

Dus bij deze sign , share & care 

https://petitie.be/petitie/erkenning-van-onbekende-chronische-ziekten

Geef een reactie

